vginalwhitening

ساخت وبلاگ

رفع کپ خودرو jak s7 | رفع تاخیر دریچه گاز خودرو jak s7

رفع کپ ماشین jak s7 با ای سی یو بوش در مرکز ریمپ

خودرو jak s7 که دریچه گاز برقی دارند ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در jak S7  میشود با تاخیر در گاز خوری ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ jak s7 در مرکز ریمپ توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

خودرو jak s7 با ایسیو بوش بدلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای کپ میباشد و در تعمیرگاه ریمپ خودرو این تعمیرات بصورت تخصصی صورت میگیرد

رفع کپ jak s7 با ایسیو بوش در تعمیرگاه چیپ تیونینگ دکتر ریمپ توسط ریمپ کاران ایسیو صورت میگیرد. ما بهترین گروه تیونینگ خودرو تهران هستیم. مجموعه تعمیراتی که برای رفع کپ انجام می شود به شرح زیر است :

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز 206 با ecu زیمنس

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز پژو پارس با ecu مدل BOSCH ME7.4.4

رفع کپ گاز سمند EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9

رفع کپ گاز 207 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل BOSCH ME7.4.5

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ34

رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ35

رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7

رفع کپ گاز jak s7

دریچه گاز برقی چیست و چگونه باعث ایجاد کپ در خودرو jak S7  میشود ؟

شکل ترکیب شده و برقی استپر موتور ، دریچه گاز و سنسور دریچه گاز می باشد که بصورت یک پکیج درآمده است. به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود و نهایتا افزایش لذت سواری و کله نکردن خودرو دلیل استفاده از آن در خودرو بوده است. پس از مدتی پتانسیومتر مجموعه دچار ایراد میشود و مقاومتش کمی بالا رفته و اطلاعات را با تاخیر ارسال میکند در نتیجه پس از فشردن پدال گاز با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای دریچه گاز به موقعیت صحیح میرسد و این تاخیر ایجاد کپ در jak S7  میکند و رفع کپ jak S7  با این دلیل توسط ریمپ انجام میشود

رفع کپ دریچه گاز برقی با ریمپ ایسیو

رفع کپ دریچه گاز برقی با برنامه ریزی ایسیو

انواع کپ jak S7

کپ ها به 2 نوع تقسیم می شوند ، یکی کپ حرکت اولیه و دیگری کپ حرکت ثانویه :

کوپ اولیه یا همان تاخیر دریچه گاز را توضیح دادیم

کوپ در حرکت با دنده 3 و 4 بدلیل مشکل پاشش سوخت و یا جرقه زنی ناصحیح بوجود می آید که با نوعی از ریمپ حل میگردد

آیا کپ اولیه قطعا با ریمپ حل میگردد ؟

با قطعیت نمیتوان گفت رفع کپ jak S7  با ریمپ حل میشود زیرا کپ اولیه با حداقل 12 دلیل شناخته میشود که بعضی مکانیکال و بعضی برقی و بعضی الکترونیکال هستند

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 22 مهر 1399 ساعت: 22:08

زبان‌های برنامه نویسی

امروزه زبان‌های برنامه نویسی متعددی وجود دارند که مدیران پروژه‌ها بر حسب نیاز نرم‌افزار و امکاناتی که خود نیاز دارند، می‌توانند برای توسعه استفاده کنند.

شاید شما بخواهید یک زبان برنامه نویسی رو به هر دلیلی به خاطر علاقه یا درآمد و تخصص یاد بگیرید اما نمیدانید کدام زبان را برای شما مناسب است و چطور آن را یاد بگیرید. ما در این مطلب به صورت کامل میخواهیم در مورد زبان برنامه نویسی سی شارپ توضیحاتی رو ارائه بدیم که بعد خواندن این مطلب می‌توانید یک انتخاب هوشمند و منطقی داشته باشید.

میزان استفاده از زبا‌نهای برنامه نویسی طبق آمار

زبان‌های برنامه نویسی به 4 دسته شئ گرا، رویه‌ای، کاربردی و منطقی دسته بندی می شوند. میزان استفاده از هر دسته در میان برنامه نویسان متفاوت است، اما آنچه که بر همگان مبرهن و واضح است این است که بالای 60 درصد دسته شی گرا از بقیه دسته‌بندی‌ها جلو است.

سی شارپ

#C یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که شامل دستوری ، تابعی، عمومی، شیء گرا و جزء گرا است . این زبان توسط شرکت مایکروسافت و از دل فریم ورک .NET مایکروسافت خلق و پرورش یافت و بعد ها توانست استاندارد های ISO و Ecma را دریافت کند و به‌عنوان یک زبان استاندارد تایید شود.

در عین حال زبان C# ، زبان برگزیده مایکروسافت برای ایجاد سیستم عامل ویندوز و ویندوزفون برای سیستم عامل موبایل‌هایی همچون HTC ، مایکروسافت و نوکیا می باشد. این زبان نیز مانند زبان جاوا برای پروژه‌های اقتصادی و بزرگ، انتخاب بسیار خوبی است. گر چه تعداد برنامه نویسانی که به این زبان برنامه نویسی می‌کنند، به پای برنامه نویسان جاوا نمی‌رسد، ولی به لطف پشتیبانی مایکروسافت، این زبان یکی از مدعیان قوی در بین زبان‌های برنامه نویسی است .

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

این زبان برنامه نویسی زبانی کاربردی و تمام نشدنی خواهد بود چرا که نسخه های جدید آن نیز هر چند وقت یکبار توسط مایکروسافت ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های جدیدی است. و اگر بخواهیم درباره‌ی رنکینگ و رتبه‌ی آن در دنیا صحبت کنیم می‌توانیم این طور بگوییم که: سی‌شارپ از دیدگاه‌های مخلتف چهارمین و در برخی پنجمین زبان کاربردی، قدرتمند و محبوب دنیا محسوب می شود.

بنابراین این زبان برنامه نویسی از محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.

در ایران دو زبان برنامه نویسی بخش اعظم نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را فرا گرفته است که C# (ASP.NET) و جاوا پرچم دار هستند.

طبق فهرست بندی انجمن TIOBE ، رنکینگ این زبان در ردیف چهارم جدول زبانهای برنامه نویسی قرار دارد.

طبق فهرست بندیIEEE  که فهرست برترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2017 را منتشر کرد در ردیف پنجم زبانهای برنامه‌نویسی قرار دارد.

بنو سایت به صورت تخصصی برروی آموزش برنامه نویسی  و طراحی سایت فعالیت میکند.

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 22 مهر 1399 ساعت: 22:01

رفع ایرادات خودرو با ریمپ

یکی از ایرادات آزاردهنده در خودروی های امروزی بدون استثنا ایراد لرزش درجا می باشد، امروز ما در این مقاله به بررسی علل شایع لرزش درجا می پردازیم و سپس برای شما مشخص می کنیم که کدامین ایراد با ریمپ اصلاح دور درجا قابل برطرف شدن می باشد.

پس با هم به ترتیب اولویت اقدام به بررسی علتها کرده و در دسته اول، ایراداتی که رفع آنها به ریمپ خودرو ارتباطی ندارد را بیان می کنیم:

۱)خرابی دسته موتورها

دسته موتورها از قطعاتی لاستیکی هستند که وظیفه آنها تحمل  وزن موتور و جذب ارتعاشات ناشی از آن میباشد، پس در صورت خرابی یا شکستگی ، به عنوان اولین مظنون، ایجاد لرزش در موتور اتومبیل زیر سر آنها خواهد بود! پس در اولین قدم؛ نگاهی به دسته موتورها انداخته تا در صورت خرابی یا لهیدگی  تعویض شوند.

۲)دور درجا بیش از حد پایین است

باید در نظر داشت هر خودرویی بصورت مشخص وقتی موتورش گرم است، دور موتور درجا در یک محدوده مشخص قرار دارد، مثل عدد ۷۵۰ برای ۲۰۶ یا ۸۵۰ برای پراید یا پژو ؛ حال اگر به هر دلیلی خودرو نتواند این دور را حفظ کند  لرزش موتور ماشین در هنگام کار درجا، قابل احساس خواهد بود. دراین حالت، چون دور موتور کمتر از ان چیزی است که ماشین را روشن نگاه دارد و از طرفی میزان ان به حدی نیست که اتومبیل کاملا خاموش شود، موتور ماشین با لرزش روشن می ماند. در این حالت کثیفی دریچه گاز یا به هم خوردن برنامه کامپیوتر (که با ریست برطرف می شود.) می توانند از عوامل تاثیر گذار محسوب شوند.

۳)ضعف پاشش سوزن انژکتور

در خودروهای چهارسیلندر فعلی، پاشش به صورت MPFI می باشد که با ۴ سوزن انژکتور صورت می گیرد. اگر به هر دلیلی پاشش یکی از این سوزنها کمتر یا بیشتر از حد برنامه ریزی شده در ایسیو (ECU) باشد، لرزش ایجاد می شود. البته به دلیل حضور سنسور اکسیژن در سیستم های انژکتوری عموماً پاششها کنترل می شود مگر آنکه یک سوزن بیشتر از حد مشخصی بنزین بپاشد یا دچار عیوب پاشش باشد که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 

انواع ایراد سوزن انژکتور

اگر انژکتورهای اتومبیل مشکل پیدا کنند، سیستم سوخت رسانی به سیلندرها با مشکل روبرو می‌شود و عمل احتراق به درستی انجام نمیشود که سبب لرزش موتور میگردد. علاوه بر این در حین حرکت کاهش توان یا بالارفتن مصرف سوخت هم خواهیم داشت. شست و شوی انژکتورها با دستگاه اولتراسونیک، می تواند این ایراد را در مراحل اولیه  برطرف کند اما اگر مشکل برطرف نگردد؛ چاره کار تعویض سوزن انژکتور است.

چه مواردی با ریمپ ایسیو قابل برطرف شدن هستند؟

در صورتیکه خودروی شما هیچکدام از ایرادات بالا را ندارد اما مشکل لرزش درجا همچنان به قوت خود باقی است، احتمالا موتور خودروی شما دچار ایراد ضعف آب بندی سرسیلندر یا ضعف رینگهای تراکم شده است. در این حالت با «ریمپ اصلاح دور آرام» این مشکل را برای همیشه برطرف کنید. این راه حل کاملاً قطعی بوده و برگشت پذیر نیز نخواهد بود. در این حالت بسته به شدت لرزش بین ۵۰ تا ۱۵۰ دور به مقدار دور آرام خودروی شما افزوده می گردد. در صورتیکه برای ریمپ خودروی خود به تیم دکتر ریمپ مراجعه نموده و این مشکل را نیز دارید، بدون افزایش مبلغ به رایگان این اصلاحیه در برنامه ایسیو خودروی شما لحاظ خواهد شد.

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 20 مهر 1399 ساعت: 20:06

آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت

JavaScript چیست ؟

جاوا اسکریپت دقیقا یک زبان برنامه نویسی سمت مشتری (Client) برای پویا شدن و ایجاد انعطاف بیشتر کدهای Html هست . Client یا سمت مشتری بودن جاوا اسکریپت به این معنیه که کدهای جاوااسکریپت توسط کامپوتر کاربر تفسیر و اجرا میشن و نه به وسیله ی سرورهای دیگه . کدهای جاوا اسکریپت می تونن بین کدهای Html قرار بگیرند و قابلیت های زیادی رو به یک صفحه ی اینترنتی اضافه کنن . بهتر بگم شما با کدهای Html فقط می تونید صفحاتی ایستا داشته باشید . یعنی در Html کاملا تعیین شده که فلان تگ فلان چیز رو در مرورگر نمایش میده . مثلا تگ <table> یک جدول ایجاد میکنه ، تگ <p> یک پاراگراف و ... ولی با کدنویسی جاوا اسکریپت شما خیلی کارای جالب تر و جذاب تر می تونید انجام بدید . مثلا با رفتن روی یه لینک یه سری اتفاقات جالب بیفته ، تاریخ و ساعت در صفحه داشته باشید ، با استفاده از یه فرم محاسبات ریاضی انجام بدید !  و خیلی کارای دیگه . خلاصه بگم . زبان جاوا اسکریپت براحتی می تونه به خشک و بی روح بودن Html تازگی و جذابیت ببخشه .

جاوااسکریپت یک زبان شی گرا و مبتنی بر Object هست که فعلا در این مورد بحث نمی کنیم . این که شی گرایی چی هست فعلا همینقدر بگم که یه شیوه ی برنامه نویسی هست که در اون به همه چیز به عنوان یک شی نگاه میشه . برای شروع کار نیازی نیست که در این زمینه چیزی بدونید و فکر خودتونو مشغول کنید .

تاریخچه جاوا اسکریپت :

به اختصار فقط بگم که بعد از اینکه طراحان وب متوجه شدند که Html به تنهایی نمی تونه ارتباط لازم رو با کاربر برقرار کنه به فکر ایجاد زبان جدیدی افتاند . به همین دلیل برای اولین بار شرکت Netscape در سال 1995 از این زبان در مرورگرهای خودش استفاده کرد . زبان جاوااسکریپت هم اکنون گسترش قابل توجهی داشته و استفاده از اون خیلی زیاد شده . البته توجه داشته باشید که جاوااسکریپت و جاوا ربطی به هم ندارند و دو زبان جدا از هم هستند  برای آموزش برنامه نویسی هیچ وقت دیر نیست میتونینید همین الان به بنو سایت مراجعه کنید و تیم تخصصی ما شما را راهنمایی کنند.

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 20 مهر 1399 ساعت: 20:03

توضیحات تکمیلی در مورد کتابخانه ری اکت

کتابخانه ری اکت جی اس به برنامه نویسان و توسعه دهندگان این امکان را خواهد داد تا با استفاده از انواع مختلف واسط های کاربری اپلیکیشن های مناسبی را با کامپوننت ها ایجاد نمایند و در این زمینه کمک بسیار شایانی را به برنامه نویسان ارائه می نماید. در حالت کلی کامپوننت از جاوا اسکریپت و html تشکیل می شود و منطقی که در کامپیوتر وجود دارد این موضوع می باشد که قسمت کوچکی از یک واسط کاربری بزرگتر خود را به نمایش بگذارد.

تفاوت ری اکت با فریم ورک های دیگر

در اوایل قرن بیست و یکم در سال ۲۰۱۱ تعدادی از برنامه نویسان و توسعه دهندگان بسیار برجسته در دنیای وب یک مخزن بسیار پیشرفته به نام ToDoMVC راه اندازی کرده و در آن مخزن با سرعت فریم ورک و کتابخانه های محبوب موجود در سراسر دنیا یک اپلیکیشن را با فهرست کار یک ساعت پیاده سازی کردند. همچنین در اواخر سال ۲۰۱۲ بود که این پروژه به یک مکان غیررسمی برای مقایسه ابزارهای مختلف تبدیل شد. با مراجعه به این پروژه و کسب اطلاعات مناسب در این زمینه به خوبی از تفاوت عملکرد react با دیگر فریم ورک ها و کتابخانه های موجود اطلاع پیدا خواهیم کرد.

چرا باید ری اکت را یاد بگیریم؟

دلیل آموزش برنامه نویسی و استفاده از کتابخانه ری اکت سوالی است که پیش روی بسیاری از افراد و برنامه نویسان وجود دارد و ذهنشان را مشغول می نماید. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی فریم ورک و کتابخانه برای ساختن فرانت اند در اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف وجود دارد که راه توسعه را تا حدود زیادی تسهیل می نماید در دنیای برنامه نویسی فرانت اند هنوز تغییرات بسیار زیادی به وجود می آید و این موضوعی که بخواهیم هر روز برای یادگیری و کار کردن با فریم ورک های مختلف زمانی را اختصاص دهیم بسیار سخت و غیر ممکن بوده چرا که عمر فریم ورک ها در این راه بسیار کوتاه بوده و می توان ریسک یادگیری آن ها را به دوش بکشیم. بنابراین اگر به دنبال یک تکنولوژی هستیم که در نوع خود و در حوزه مشخصی بهترین بوده و ارزش ریسک را داشته باشد پیشنهاد ما به شما یادگیری ری اکت می باشد. همچنین این کتابخانه دارای یک سری ویژگی های مثبت نیز می باشد که در ادامه به شرح مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت:

آموزش برنامه نویسی ری اکت به صورت بسیار آسان

هر شخصی که دارای پیش زمینه در برنامه نویسی و کد نویسی باشد این امکان را خواهد داشت تا react js را در ساده ترین حالت ممکن فرا گرفته و از آن استفاده نماید. این گزینه به عنوان یک ویژگی مثبت برای کتابخانه ری اکت به حساب می‌آید چرا که کتابخانه و فریم ورک های دیگری مانند Angular و MVC بسیار پیچیده بوده و یادگیری آنها نیز کاری بسیار دشوار می باشد. این نکته گفتنی است که برای یادگیری آسان و بی دردسر کتابخانه ری اکت باید دانش مختصری در زمینه زبان های برنامه نویسی html و جاوا اسکریپت و css داشته باشید.

بنو سایت همراه همیشگی شما.

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 13 مهر 1399 ساعت: 20:31

خصوصیات آموزش برنامه نویسی پایتون

فهرست برخی از تغییرات عمده پایتون ۳٫۰:

    تغییر پرینت چون یک تابع غیرقابل انتقال است نه یک توضیح. این باعث می‌شود که تغییر یک ماژول برای استفاده از یک تابع پرینت متفاوت، آسان باشد و بنابراین ایجاد نحو منظم تر می‌شود. در پایتون ۲٫۶ این امکان با تایپ کردن

from – future – import print – function فراهم شد.

    اضافه شدن حمایت از یادآوری تابع انتخابی که می‌تواند برای معرفی تایپ خصوصی یا اهداف دیگر استفاده شود.

    یکسان کردن تایپ str/Unicode، به نمایندگی از یک متن، و معرفی یک تایپ byte تغییرناپذیر؛ با یک تایپ مطابق با bytearray تغییرپذیر، که هر دو آرایه از بایت را ارائه می‌کنند.

    از بین بردن خصوصیات سازگاری معکوس، شامل کلاس‌های به فرم قبل، قسمت کردن اعداد صحیح، استثناءهای رشته‌ای، و گزارش‌های نسبتاً نا آشکار.

فلسفه برنامه‌نویسی

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی چند پارادایمی است به طوریکه هم شیء گرایی[f] و برنامه‌نویسی ساخت‌یافته[g] را کاملاً پوشش می‌دهد و هم بسیاری از خصوصیات پایتون برنامه‌نویسی جنبه گرا و تابعی (مثل پشتیبانی از فرا برنامه‌نویسی را پوشش می‌دهد. پارادایم‌های برنامه‌نویسی دیگر نیز به وسیلهٔ افزونه‌ها پشتیبانی شده‌اند. مثل برنامه‌نویسی منطقی.

پایتون از تایپ پویا و ترکیبی از شمارش مرجع و یک حلقه کشف و بازیافت قسمت‌های هدر رفته حافظه برای مدیریت حافظه، استفاده می‌کند. یک ویژگی مهم پایتون تحلیل نام پویا است، که روش‌ها و نام متغیرها را در طول اجرای برنامه به هم ملحق می‌کند.

طرح پایتون به پشتیبانی محدود برای برنامه‌نویسی تابعی به سُنَت زبان لیسپ، ارائه شد. به همین منظور پایتون دارای توابع filter, map, و reduce و بیان‌های لیست، دیکشنری، مجموعه، و جنراتور است. اگرچه، تشابه‌های عمده‌ای بین پایتون و زبان خانواده لیسپ وجود دارد. این کتابخانه دو ماژول دارد (itertools and functools) که ابزارهای تابعی را با اقتباس از هسکل و استاندارد ام‌ال پیاده‌سازی می‌کند.

 

شما می توانید برای مشاهده سایر آموزش های ما به سایت آموزش برنامه نویسی آکادمی بنو مراجعه نمایید.

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 144 تاريخ : شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 21:25

 

برای حل موقت مشکل پیش آمده و روشن شدن خودرو، دو راه حل وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱. بررسی سالم بودن اتصالات باطری ماشین

اگر با مشکل استارت نخوردن خودرو یا روشن نشدن موتور آن روبرو هستید بهتر است پیش از انجام هر کاری به بررسی اتصالات باتری بپردازید. به این معنی که سعی کنید از این موضوع خاطرجمع شوید که آیا محل اتصال سیم‌های باتری با ورودی‌های آن شل شده است یا این که مشکل خاصی ندارد. در صورت شل بودن محل اتصال سیم‌ها با باطری ماشین سعی کنید آنها را کاملا محکم کنید و خودرو را روشن کنید. در هنگام انجام این کار بهتر است از دستکش لاستیکی که یک عایق در برابر جریان الکتریکی محسوب می‌شود استفاده نمایید. در صورتی که محل اتصال سیم‌ها به باطری ماشینمشکلی نداشته و کاملا محکم باشد اما خودرو همچنان استارت نخورد و موتور آن به کار نیافتد، چاره‌ای جز رفتن به سراغ راه حل بعدی نیست.  

۲. باتری به باتری کردن

راه حل دوم که یکی از رایج‌ترین راه‌های مقابله با مشکل خوابیدن باتری ماشین به شمار می‌رود استفاده از روش جامپ استارت کردن است. در این روش که با نام باتری به باتری کردن نیز در میان رانندگان شناخته می‌شود از باتری یک خودروی دیگر برای روشن کردن موتور خودروی معیوب استفاده می‌شود. در واقع می‌توان از طریق اتصال باتری سالم به باتری مُرده از طریق کابل جامپر اقدام به احیای آن نمود.

در صورت به کار بردن این روش بهتر است از کابل‌های مناسب و باکیفیت برای روشن کردن خودروی معیوب استفاده کرد. چرا که ممکن است نوسانات جریان الکتریکی منجر به بروز آسیب‌های جدی در باتری خودروی معیوب شود. در این میان حتی تفاوت آمپراژ ایجاد شده می‌تواند منجر به آتش سوزی در خودرو گردد و مشکلاتی کاملا جدی را برای مالک آن ایجاد نماید. بنابراین همواره سعی کنید هنگام باتری به باتری کردن خودرو کابل‌های باکیفیت را مورد استفاده قرار دهید.

پس از خوابیدن باتری ماشین چه باید کرد

روش باتری به باتری کردن یا جامپ استارت کردن دو خودرو  

 

اگر قصد داشتید برای احیا کردن باتری خودرویی که خالی شده است از باتری یک خودروی سالم استفاده کنید و روش جامپ استارت کردن یا باتری به باتری کردن را به کار ببرید بهتر است مراحلی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت را مو به مو اجرا نمایید.

ابتدا کاپوت هر دو خودروی سالم و معیوب را تا حد امکان به یکدیگر نزدیک کنید و دو خودرو را درست روبروی یکدیگر قرار دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که دو خودروی سالم و معیوب به یکدیگر نچسبند و اندکی از هم فاصله داشته باشند. همچنین باید به این نکته توجه دشته باشید که پیش از آغاز عملیات جامپ استارت باید موتور هر دو خودرو خاموش باشد. پس از آن باید کاپوت هر دو خودرو را باز کنید.

برای اتصال باتری دو خودرو به یکدیگر دو گیره‌ی سیاه و دو گیره‌ی رنگی (معمولا قرمز) وجود دارد. هر کدام از این دو گیره به دو سر کابل هم رنگ با خود متصل هستند. باید توجه داشت که هر کدام از این دو گیره به قطب‌های هم نام در دو باتری سالم و خالی متصل شود. آن گونه که دو گیره‌ی رنگی باید به قطب‌های مثبت دو باتری متصل گردد. بنابراین ابتدا این دو گیره را به دو قطب مثبت هر دو باتری متصل کنید.

پس از آن نوبت به اتصال یکی از گیره‌های سیاه به قطب‌ منفی باتری خودروی سالم می‌رسد. در این مرحله برخلاف مرحله‌ی قبل لزوم رعایت ترتیب ضروری است. پس حتما ابتدا سر گیره‌ی سیاه را به قطب منفی باتری سالم و پُر متصل کنید. پس از این اتصال نباید جرقه‌ای ایجاد گردد.

همچنین باید توجه داشته باشید که سر دیگر گیره نباید در این مرحله به قطب منفی باتری خالی متصل شود. به جای آن باید سر گیره را به پایه‌های فلزی متصل شده به موتور خودروی معیوب متصل نمایید. دقت کنید که این مراحل را اشتباه انجام ندهید.

اگر موفق به انجام مراحل فوق نشدید می توانید با بزرگتری سایت فروش باطری ماشین  تماس گرفته و از خدمات تعویض باتری ماشین در محل بهره مند شوید.

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 182 تاريخ : شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 21:25

 

دلایل ریمپ کردن خودرو تندر 90؟؟

در حقیقت علم ریمپ خودرو، علم گرفتن خروجی و توان بیشتر از موتور بوسیله کالیبراسیون اپتیممoptimum calibration ایسیو می باشد که تخصص دکتر ریمپ می باشد در این روش بدون افزایش مصرف سوخت راندمان موتور بهینه می شود.

موتور خودروهای مونتاژی رنو در ایران K4M است که ۱٫۶ لیتر حجم دارد. این موتور ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتون متر گشتاور تولید می کند. در بخش گیربکس، نسخه اتوماتیک هم مانند مدل های AT تندر۹۰ و تندرپلاس با کد فنی DP2 که شباهت فنی زیادی به AL4 هم دارد، عرضه گشته و دارای چهار دنده است. حالت تیپ ترونیک و دکمه رانندگی در جاده های لغزنده و برفی هم در این گیربکس وجود دارد اما از حالت S یا اسپرت خبری نیست.

اما در نسخه دنده ای از سال ۹۶ اوضاع کمی فرق کرده تا پیش از این تندر فقط با گیربکس JH3 عرضه می گشت که یکی از ایرادات بارز آن، خرابی گردگیر پلوس و نشتی روغن گیربکس بود که در صورت عدم رسیدگی منجر به آسیب دیدگی شدید گیربکس می­شد، اما از سال ۹۶ خریداران می توانستند جعبه دنده بهبودیافته (مشهور به مدل JHQ) را سفارش بدهند. تفاوت این تغییر را افرادی متوجه می شوند که قبلا سوار خودروهایی چون تندر۹۰ و ساندرو دنده ای شده اند و حال واکنش این گیربکس را به شکلی دیگر احساس می کنند که نسبت به گیربکس قبلی عملکردی دقیقتر و سریعتر دارد به عبارتی گویی کوئیک شیفتر به آن اضافه شده است.

خلاصه مزایای ریمپ ایسیو :

افزایش توان موتور تا ۷ اسب بخار و ۱۰ نیوتن متر گشتاور

افزایش کشش بخصوص در سربالاییها و پُر بودن خودرو

رفع تاخیر پدال گاز

رفع  کُندی گیربکس نسبت به درخواستهای راننده

حذف کات آف( درمدلهای دنده ای)

رفع خطای فرسودگی کاتالیست

کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر بصورت تضمینی

کاهش دمای آب (درصورت نیاز مشتری، البته این خودرو اساساً احتیاجی به کم کردن دمای آب ندارد)

افزایش بُرد خودرو در حالت CNG

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 175 تاريخ : شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 21:24

ریمپ ایسیو تندر 90

حضور مجدد خانواده رنو در ایران با پروژه L90  و مدل مشهور داچیا لوگان و در کشورمان با نام رنو تندر۹۰  از سال ۸۶ آغاز شد و مدل پایه گازسوز این خودرو نیز از سال ۸۹ به سبد تولیدات این محصول اضافه گشت که در بخش موتور و گیربکس تغییراتی جهت راندمان بیشتر از سوخت CNG اعمال گشته بود ، عرضه مدل اتوماتیک این خودرو نیز از سال ۹۲ توسط ایرانخودرو آغاز گشت و در ادامه مدل پیک­آپ (وانت) در اواسط سال ۹۳ و  تندر پلاس (که در حقیقت فیس لیفت مدل ۲۰۰۹ L90 هست) در اواخر سال ۹۵ به بازار عرضه گشت.

مونتاز تندر۹۰ همزمان با ایرانخودرو در سال ۸۶ آغاز گشت و در سال ۸۷ یک فیس لیفت توسط سایپا برای این خودرو عرضه شد که در نهایت با موافقت رنو تغییرات قسمت عقب اعمال گشت و به عنوان پارس تندر به بازار عرضه گشت به جز تغییرات قسمت عقب و زه در متفاوت ، تغییر تکنیکال دیگری در این خودرو رخ نداد.

از جمله ایرادات فاحش این ایسیو عدم تطابق کالیرباسیون برنامه با نیروی مورد نیاز کمپرسور کولر می باشد که در شروع حرکت بخصوص در ترافیک ها با دنده یک به شکل یک مکث عجیب احساس شده و خودرو با سنگینی حرکت خود را آغاز می کند! این نقص در هنگام شروع در حرکت در سربالایی ها به اوج خود می­رسد.

ایراد دوم این است که خودرو نسبت به هماهنگی عالی بین موتور و گیربکس اما دور بالای ضعبفتری دارد، به عبارتی کشش خوبی که در دورهای پایین (البته بدون روشن بودن کولر!) مشاهده می شود در دورهای بالا از دست می رود، البته عده ای از کارشناسان فقدان سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ را علت این نقیصه می دانند ولی دکتر ریمپ معتقد است می توان این نقص را تا حد بسیار زیادی با ریمپ برطرف نمود.

باتوجه به جدیدتر و مدرنتر بودن موتور K4M نسبت به موتور TU5 باید دانست که حق مالکین خودروهای تندر ۹۰ است که خودرویشان وحشی تر حرکت کند! بخصوص که در این مدلها دریچه گاز سیمی بوده و ریسپانس (واکنش) پدال گاز خوب است اما جالب است بدانید ، این ریسپانس بهتر ازین هم می تواند بشود!

در مدل های یورو۴ بنا به الزام رعایت استانداردهای آلایندگی شاهد آن هستیم که عملکرد خودرو نسبت به مدل یورو۲ اندکی ضعیفتر شده، که این ضعف پس از ریمپ، کاملاً از بین خواهد رفت! پس جای نگرانی نیست.

تاخیر دریچه گاز یکی از دلایل کندی دور گرفتن این خودروها است

برقی بودن دریچه موجب کندی در عملکرد گیربکس اتوماتیک شده.

افت شتاب در تابستان در هنگام روشن بودن کولر (البته در این مدل کمتر از مدل های دنده دستی است.)

وجود خطای فرسودگی کاتالیست و روشن بودن دائم چراغ چک و تعویض بی جهت سنسور اکسیژن!

بالا بودن مصرف سوخت خودرو به طرز عجیب نسبت به مدل های دنده دستی.

آیا دکتر ریمپ وانت L90 را هم ریمپ می کند؟

بله ایسیو این خودرو همانند مدل دنده دستی بوده و به راحتی ریمپ می­شود و راندمان این خودرو بخصوص در سربالایی ها و هنگام بار سنگین بخوبی افزایش می یابد.

آیا ریمپ خودرو تندر۹۰ پارس خودرویی با ایرانخودرویی فرق می­کند؟

از آنجا که تامین خطوط تولید ایرانخودرو و سایپا به عهده شریک سوم یعنی رنوپارس بود بنابراین تصور اینکه این دو خودرو با هم فرقی داشته باشند غلط بوده و ریمپ آن نیز با هم فرقی ندارند. بطور کلی فرایند ریمپ به توانایی و مهارت بستگی دارد.

آیا وجود محافظ ایسیو بر روی فرایند ریمپ تغییری ایجاد می کند؟

خیر از آنجا که دکتر ریمپ برای ریمپ ایسیو ، آن را باز نمی­کند، وجود این قطعه تاثیری بر فرایند ریمپ نخواهد داشت.

آیا ریمپ ایسیو مگان ۱۶۰۰ مثل ریمپ رنو تندر۹۰ است؟

خیر ایسیو خودروی تندر ۹۰ با مگان ۱۶۰۰  کاملاً متفاوت بوده به همین خاطر فرایند ریمپ این دو خودرو با هم کاملاً متفاوت است. ایسیو مگان ۱۶۰۰ از نوع ساژم S3000 می باشد و از سنسور میل سوپاپ و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ بهره می برد.  سرسیلندر این دو موتور با هم متفاوت هستند.

آیا بعد از ریمپ مصرف سوخت بالا می رود؟

خیر برنامه ریمپ بهینه دکتر ریمپ به نحوی تنظیم شده که مانع از افزایش مصرف می­شود.

آیا ریمپ پارس تندر با تندر۹۰ معمولی فرق دارد؟

خیر این دو خودرو فقط در ظاهر با هم تفاوت داشته و در بحث ایسیو و ریمپ با هم یکسان هستند. ایسیو تندر ۹۰ دنده دستی با پارس تندر یکی هست

vginalwhitening...
ما را در سایت vginalwhitening دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : zhina zhinasangari بازدید : 192 تاريخ : شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 6:49